skärpning
2011-07-10 / 11:06:55 / Allmänt

Nu får det bli skärpning, jag har blivit så himla dålig på att blogga. Fick faktiskt höra det senast igår av Johanna, haha! I fredags blev det, som sagt, en check inför tävlingen. Han kändes helt ok, bra tryck i galoppen och mjuk. Däremot var han skitförbannad i stallet, så som han kan vara på vintrarna i vanliga fall. Skumt, han kanske tror att det har blivit vinter! Rosen verkar tro det iaf, som har börjat fälla =/. Blev sent i stallet i fredags, eftersom jag och Robin tog en spontantur till IKEA. Hittade lite småpyssel (Robin ville ha grönt på toaletten) och två stycken bokhyllor som ska pryda en vägg i vardagsrummet som jag tycker är så tråkig. Har fått upp en av dom, eftersom både jag och Robin var borta hela dagen igår. Men den andra ska upp ikväll, kommer bli supersnyggt. Kan visa bild för er sen när de är på plats :).

1 Kommentarer
Ida:

http://www.facebook.com/event.php?eid=242139255796846 :)



SKRIVET DEN: 2011-07-10 KL: 12:14:23 URL: http://idahjelm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: