Slö som bara den
2011-07-28 / 15:09:48 / Allmänt

Har vaknat till liv någorlunda efter en minst sagt lång natt, kom inte hem förrän tio imorse. Usch. Har fått i mig mat nu så är lite piggare. Ska strax kasta på mig lite kläder och åka till stallet för att ha "städdag", ska bli riktigt trevligt! Innan dess ska jag försöka hinna med en skrittur med Liptus tänkte jag. Han får ta det lite lugnt idag efter två svettiga dagar på ridbanan. Imorgon blir det däremot ut och rejsa lite hade jag tänkt. Ska försöka få Ida att hoppa honom i Skedvi på lördag, min kropp mår inte bra alls. Att jag aldrig kan bli frisk.. Nu ska jag ta mig i kragen!
´
Får hoppas jag är frisk till nästa helg iaf, då vi åker till Torsåker och skuttar lite!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: