sol!
2011-07-29 / 23:26:15 / Dagens ridpass

Nu är det varmt och skönt igen, underbart! Igår var Liptus ut på en skrittur, med Martina och Grace. Sen blev det storstädning i stallet, spindelnät och skit blåstes bort med högtryckstvätten och det blev lite ommöblering. Kändes superfräscht att komma dit idag, ett riktigt lyft ;). Idag har jag spenderat några timmar i solen med Martina, Lilltorpet blev det. Riktigt skönt att bara ligga i solen och slöa, jag har däremot fått en knallröd rygg med fina ränder efter bikinin, suck. Liptus och jag var ut på en tur i skogen senare nu på kvällen, var lite svalare och skönare då. Galopperade på och lät honom sträcka ut ordentligt uppför berget. Hade en häst med öronen spikrakt framåt under hela turen!
´
Ska vara lite social med Robin nu, och gå och lägga mig i någorlunda tid. Imorgon åker vi med Liptus till Lövåsen för Pay and Jump. Eftersom jag fortfarande hostar som en annan lungsjuk så ska Ida rida honom. Ska bli kul med en hel hästdag! Ska ta massa bilder och filma, så imorgon blir det lite roligare uppdatering.
´
Ta hand om er i värmen!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: