Suck
2011-07-11 / 20:42:59 / Allmänt

Blogg.se krånglar. Skrev ett inlägg igår som inte publicerades såg jag, har fått upp det nu iaf. Tråkigt! Idag har Liptus fått vila, det var han värd. Har stått i sommarhagen hela dagen med polarna och käkat gräs. Jag själv har tagit det vääldigt lugnt. Var ut och tog ut hästarna imorse, och kände mig inte riktigt frisk nu igen. Jobbigt att det aldrig kan släppa helt. Har spenderat dagen i soffan med Robin, men följde med Martina D, Martina Z och Johanna till ridhuset med Harmony nu på kvällen. Kul att träffa lite folk :).
´
Nu ska jag klicka hem lite behövligheter tror jag. Ska iaf försöka leta på en tävlingsskjorta (vill ha den rosa från Kingsland på bilden nedan tror jag!), och en svart lädergrimma med strass på nosen, gärna på sidostyckena också. Någon som har nåt tips på sida där man kan hitta en sådan grimma?




Från Charlies
Nåt liknande den här vill jag ha! Syns lite dåligt, men är ca tre rader med strasstenar på både nos och sidostycken. Någon som vet vart jag kan hitta en?


1 Kommentarer
Ellen:

Horze.se

Modern Horse

Hööks har haft lädergrimmor :)



SKRIVET DEN: 2011-07-19 KL: 17:01:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: