Tips: Flexisporre från Lamicell
2011-07-26 / 11:20:19 / Prylbögen

Tips till alla (inklusive mig själv), som aldrig i hela livet skulle köpa ett par sporrar för över 1000 kronor, men ändå inte vill ha vanliga tråkiga.
Dessa sporrar är ifrån Lamicell och jag tycker dom är skitsnygga. De kostar bara 109 kr paret, och finns bla HÄR, eller för er som bor i Dalarna, på Aubiose. (vet att de även finns i svart/grönt på Aubiose). Nackdelen är ju att man inte får tävla med sporrar i plast.. Dock är det ju lite si och så med folk som följer alla regler på tävling, så man kan ju alltid testa och byta mot ett par andra om någon säger något. Hehe. Jag ska absolut införskaffa mig ett par, tror det blir någon av de svarta.
Cheval

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: