tips: lamicell youth collection
2011-07-15 / 18:22:03 / Prylbögen

Jag måste bara tipsa er om schabraken i denna kollektion. Har ett som är brunt med grön logga och passpoal. Det är snyggt, och ligger stadigt under sadeln. Och det håller tvätt efter tvätt! Jag har haft mitt i tre år, och använt det flitigt, och det ser fortfarande nytt ut! Helt otroligt vad det hållt sig fint. Passformen är super också. Det enda som är tråkigt är att det inte finns i tusen färger så man kan ha ett för varje dag ;). Jag ska absolut köpa det gråa med rosa logga och passpoal framöver. Färgerna på bilderna är dåliga, ska försöka ta egna bilder i stallet sen.
Brunt och grönt
Grått och rosa
Finns här!

2 Kommentarer
Linn:

Hej!

Jag undrar bara vad som hände med ditt sto Tina? Svara gärna i ett inlägg :)



SKRIVET DEN: 2011-07-17 KL: 19:23:16
Ida:

sv: Haha ellerhur, as fult!!



SKRIVET DEN: 2011-07-17 KL: 23:18:29 URL: http://idahjelm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: