turné
2011-07-25 / 20:05:42 / Allmänt

Varit på turné med Robin idag. Har bland annat varit på Aubiose, och handlat lite nödvändigheter. Hittade ett par ridhandskar, och det var verkligen behövligt. Mina roeckl är rätt snuskiga nu, hehe.. Fyndade även en grimma, och ett rosa dressyrspö. En flugspray och läderbalsam fick också följa med hem. Lite senare blev det en sväng på kupolen, och diverse olika mataffärer och sånt. (Är jag den enda som tycker det är ROLIGT att storhandla MAT?) Fick även med mig hästmat och en microfiberhandske, så nu jäklar ska jag aldrig mer ha en dammig häst ;).
´
På ridfronten blev det ingenting idag, Liptus fick vila. Hade noll motivation, plus att det har spöregnat med eller mindre hela eftermiddagen. Hoppas motivationen kommer tillbaka imorgon, för den här veckan hade jag tänkt (om jag inte blir ännu mera sjuk) att köra lite hårdträning. Men, som sagt, vi får se hur hostan uppför sig. Nu ska jag laga mat med Robin, och slå på en film. Måndagsmys är underskattat!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: