animo
2011-06-22 / 23:19:13 / Prylbögen

Nu när Animo har kommit ut med ännu ett par uppséendeväckande ridbyxor vill jag höra era åsikter. Vad tycker ni egentligen om Animobrallorna? Jag var (är) helt såld på deras lite äldre byxor, de med hjärtan på rumpan och de som ser ut som om de har fyrverkerier på fickorna.
Sjukt snygga! Även dessa går an tycker jag, men det var väl här det började gå utför enligt mig...
´
När sedan deras HALLOWEENRIDBYXOR kom, trodde jag inte det var sant. De är fula tycker jag!
´
Dessa är deras nya påfund, de heter Noely och jag vet inte vad jag ska säga.. Kan väl helt enkelt säga att jag gillade Animo bättre förr! Det blir bara värre och värre. Glitter, hjärtan och strass ÄR snyggt. Spindelnät och serietidningar är det INTE.
´
Det var mina åsikter iaf, vad tycker ni om Animo? Några favoritbrallor?

Bilder

1 Kommentarer
Moa:

Gud vilka snygga, men Jag gillar mest dom med hjärta på fickorna ;) <3



SKRIVET DEN: 2011-06-23 KL: 16:54:52 URL: http://moaloveglimt.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: