dålig bloggning
2011-06-27 / 11:37:52 / Dagens ridpass

Eftersom jag varit i stallet på dagtid, och jobbar på Peace and love på natten har det blivit dålig bloggning här. Och det kommer nog inte vara så superbra resten av veckan heller då peace and love håller på tills på lördag. Jag kommer åka hem korta stunder, för att åka till stallet och duscha och sånt, men annars blir det festivalande i en vecka framåt nu :D.
´
Var ut på en klättertur med Madde och Cadet i skogen igår. Vår mysiga klätterstig som vi hittade för några veckor sedan tog vi. Hann med att både trava och galoppera på tokiga hästar som bara ville springa fortare och fortare. Var ute i ca. en timme. Liptus var pigg och glad, och gud så skönt det var att se! Har varit jobbigt att se honom så himla trött i flera veckor, tror han behöver vara inne på nätterna några dagar i veckan faktiskt. Men inatt får han vara ute igen :).
´
Nu ska jag slänga i mig lite käk, sen åka till stallet. Vet inte vad vi ska hitta på idag, antingen dressyr på banan eller så tar vi en sväng i skogen. Lutar åt det sistnämnda då det är rätt varmt ute idag, och våran bana ligger mitt i solen.
Cadet, Harmony och Liptus busar i sommarhagen

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: