helt slut
2011-06-11 / 17:59:35 / Allmänt

Hade en supertrevlig kväll igår i ornäs "hemma hos" Ida med mycket trevligt folk, kebabtallrik, vin och bad! Jag badkrukade tyvärr. Har svinont i benen dock efter en sjukt lång promenad, som tur var kunde vi lifta med en taxi på vägen tillbaka på natten. Vaknade såklart för tidigt imorse, suck. Jag som ville sova ut så jag skulle vara pigg nu på kvällen. Har iaf vart med Robin och ätit pizza i gräset, mysigt. Men det kom VÄRLDENS åskoväder och regnet bara vräkte ner, har nog aldrig sett så mycket regn. Nu är vädret bra igen dock, och funderar på om jag ska fortsätta sega i kväll eller ta mig i kragen och följa med ut ikväll igen. Tror inte jag orkar med en tredagars, är helt slut. Nu ska jag iaf byta om och åka och rida, kanske blir piggare av det :).


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: