Hoppning
2011-06-20 / 09:59:59 / Dagens ridpass

Var och hoppade igår med Martina Z, Martina D var med och hjälpte till. Liptus var rätt loj och kändes som han mest bara flöt med och gjorde (knappt) det han skulle men absolut inte mer. Kan ha haft träningsvärk, annars var han bara allmänt ovillig. Att det var bastuvarmt i ridhuset gjorde ju inte saken bättre heller kan jag tänka mig. Gjorde ett till försök att rida med sporrar igår, eftersom Tusse tycker att jag borde göra det för att ha en nödraket att ta till om han tvekar eller segar till, och det gick bra. Han stretade emot och sparkade några gånger, men inget dramatiskt. Han får vänja sig nu faktiskt, jag kan inte hålla på och "lyfta" runt honom på banan.
´
Vi hoppade studs, kombination och gjorde även en bana på slutet. Är sådär nöjd, han kändes inte 100 och det gjorde inte jag heller. Bara att ta nya tag!
´
Lillasyster var med och filmade några snuttar, dock med min iPhone då jag tappat bort laddaren till nya kameran. Därav bildkvalitén. Men det kan ju vara kul att se något i allafall.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: