paket och tidning..
2011-06-20 / 15:18:31 / Prylbögen

..väcktes jag av idag! Kvällen är räddad ;). Mår inte riktigt bra idag, har varit uppe i perioder men har slutat med att jag har fått lov att gå och lägga mig igen eftersom jag är snurrig och känner mig dålig. Robin känner sig också dålig så han är hemma idag, vi har sovit större delen av dagen tror jag. Ska iaf åka till stallet med Johanna snart, Liptus ska få komma ut i skogen idag. Racermoppen var nämnligen trasig igår när jag skulle hämta den, suck.
´
Detta låg i paketet :D



Färgen var inte lika skrikig i verkligheten som det såg ut på bild. Det gjorde mig positivt överraskad då jag tror att om det vore skrikigare färg hade det kunnat se lite konstigt ut med min bruna hoppsadel. Men detta kommer bli svinsnyggt! :D
´
Rekommenderar Tophorse, de har kontakt via mail hela tiden där man får status på sin order. Och varan levererades snabbt!

2 Kommentarer
Ida:

Fan vad fint! :D



Sv: Tack! :)



SKRIVET DEN: 2011-06-21 KL: 00:32:36 URL: http://idahjelm.se
Malin:

OMG!!! om du nån gång får för dig att sälja så har jag första tjing, kom ihåg de :D hahah saknar er hemma i sverige <3



SKRIVET DEN: 2011-06-26 KL: 00:48:57 URL: http://tjugoandradecember.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: