skogstur i värmen
2011-06-04 / 18:19:17 / Allmänt

Har varit ute på en skogstur med Liptus idag. Trodde vi skulle flyta bort, men det var helt okej inne i skogen. Kunde tom. trava lite. Red i 40 min och då nästan enbart på små slingriga stigar, skitkul tyckte Liptus. Blev lite klättring också, skitbra tyckte jag! Hästarna verkar trivas i sin hage och med sällskapet, och har var ute första natten inatt, skönt! Liptus hade självklart pillat av sig sin nya flugluva, suck. Hittade den på vägen in iaf.

Dagen har spenderats på Falu ridklubb, där det varit hopptävlingar i stekhettan. Klarade mig från att bränna mig tror jag, men är knallbrun i ansiktet medans jag har haft håret utsläppt. Ser alltså ut som jag har massor med foundation i ansiktet och en vit rand längst ut mot hårfästet, haha! Får gå med håret slickat bakåt i några dagar så jag får lite färg. Nu ska jag upp mot Lugnet och Rockstad: Falun med Robin. Trevlig kväll!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: