sluttenta
2011-06-07 / 09:25:15 / Allmänt

Gud vad roligt, jag hade sett fram emot en dag med promenad, plocka lite här hemma, gå till körskolan och sen åka och hoppträna. Istället ser jag när jag kollar i almanackan att jag har en tenta som ska in idag, som jag inte ens läst vad den handlar om. Så det är vad jag ska roa mig med idag, vill inte lämna den till ikväll efter träningen heller. Då blir det stress och panik, då träningen inte börjar förrän 19 i Folkärna. Så jag ska väl stoppa i linserna, sätta upp håret och sen är det bara att köra igång. Mobbning på arbetsplatsen ska den handla om. Är väl bara att bita ihop och tänka på att det är den sista (neej, nästa kurs börjar inte aaaaaallls om en vecka, nejdå..).

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: