Tenta
2011-06-01 / 12:41:26 / Allmänt

Har suttit med en hästfodertenta de senaste timmarna nu, men blev tillslut klar. Gud vad skönt! Ska bara in med en power point presentation sen är den kursen överstökad och godkänd! Är på sluttampen på alla kurser nu, men om två veckor börjar en ny kurs som ska bli riktigt intressant. Juridisk introduktionskurs ska jag roa mig med under sommaren, sen hoppas jag på att jag kommer in på socialarbetarprogrammet i Falun i höst.

Idag åker vi till ridhuset med Martina och Cary. Johanna är snäll och skjutsar som vanligt, vad skulle vi göra utan henne? Trodde tentan skulle ta längre tid än vad den gjorde, så nu efter att ha diskat ett berg och vikt tvätt är jag rätt rastlös.. Det är inte bra att vara rastlös och ensam hemma, med en dator tillhands. Det kliar i fingrarna på mig, jag vill shoppa och det är FÖR enkelt att internetshoppa. Nej, nu ska jag laga mat.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: