Fredagsturné
2011-03-25 / 09:47:16 / Allmänt

Ja, det känns som det var längesen jag och Johanna var på turné nu. Eller iallafall shoppingturné! Vi åker till kupolen och Aubiose idag för att råda bot på det. Hoppas på att hitta nåt kul, jag behöver iaf nya sporremmar och ett hönät. Lyckas säkert övertala mig själv om att jag absolut behöver nåt annat också, hehe..
Ikväll kommer Robin hem igen, vilket känns skönt. Var riktigt mörkrädd inatt :P, brukar gå bra i vanliga fall, har vant mig. Men inatt var det inte roligt. Ska bli intressant att se om jag får upp Robin halv fem imorgon, kan nog glömma det!

Såhär såg Liptus ut när jag provred honom första gången 2008. Fick order på vet. besiktningen att banta honom 150 kg :O. haha! Både magen och halsen var nästan bara fett..
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: