gårdagen
2011-03-11 / 11:51:16 / Allmänt

Igår fick jag trevligt sällskap av Johanna här hemma, och jag fick efter några om och men klar kompletteringarna på Duggan och skickade in den. Super! Vi var såklart tvugna att äta massa onyttigheter också, popcorn och chokladbollar blev det, haha.
Åkte till stallet sen och hoppade lite på banan med Liptus, han var skitdryg i början. Bet sig fast och var skitstel och förbannad, sparkade och hoppade. Men så fort han fick komma igång och galoppera lite blev han mjuk och fin. Hoppade studs på böjt spår, och sen lite enkelhinder längs "fyrkantspåret", ett på varje långsida och ett på en kortsida och bara flöt på runt. Var lite si och så med avståndsbedömningen, men men. Han tyckte det var skitkul, och jag tror det var nyttigt med lite gymnastikhoppning för honom, han såg väldigt nöjd ut iaf. Efteråt var jag både dyngsur och svettig, det vräkte ner snö! Men det var bara att byta tröja och ut med Rosen i skogen. En PIGG Rosen! Sen åkte vi in på Maxi och skulle köpa toapapper, självklart blev det godis också...
En bra dag helt enkelt :).
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: