gårdagen
2011-03-04 / 12:08:58 / Dagens ridpass

Igår blev det tidig uppstigning för att åka och ta ut hästarna, så skönt med fint väder! Runt nollan och sol, superhärligt. Fixade klart stallet, sen kom Martina och red med mig. Vi galopperade upp för berget på pigga hästar. Dom fick länga ut sig ordentligt i snabb galopp, tror det uppskattades av Liptus iaf :).

På eftermiddagen åkte jag hem till Malin och red med henne, jag red Ziezo som var en pigg och glad dam med mycket energi. Roligt :). Vi mötte två tåg, och två bussar och överlevde ändå, men jag fick fruktansvärt ont i pannan av Malins hjälm, och hade prickar i pannan långt efter att jag tagit av den, aj! Sen mockade vi och åt toast, och sen kom Robin och plockade upp mig. Självklart somnade vi i soffan när vi kom hem, fast vi skulle laga god mat och så, suck. Jaja, ikväll kommer Malin hit och hälsar på, så vi får väl göra god mat ikväll istället ;). Vi ska till stallet och kika lite, och imorgon har jag tänkt ta med henne ut på en tur. Har även planer på att tvinga henne att rida Liptus en sväng på banan i eftermiddag ;). Vi får se hur dagen slutar helt enkelt! Nu ska jag röja upp lite här. Tar med kameran i eftermiddag så jag kan uppdatera med lite nya bilder.

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: