Hoppning igår
2011-03-14 / 20:26:52 / Dagens ridpass

Gick superbra i ridhuset igår när Malin red Liptus, han skötte sig bra och fjantade sig bara lite grann ;). Kul att se honom från marken för en gångs skull =). Ska testa om jag lyckas lägga in film här lite senare, blev inte så mycket filmande men tror att något fastnade i allafall!

Idag har jag och Johanna vart ut på en tur, som var tänkt att bli lugn, med trött häst. Men tji fick jag, Liptus var SJUKT pigg. Trodde nästan han hade glömt bort hur man skrittade emellanåt, suck. Att han aldrig ska bli trött! Vi var mest bara ute för att sträcka på benen lite, om han skulle haft lite träningsvärk. Men det tror jag knappast, så som han studsade och höll på.
Imorgon blir det hoppträning i Folkärna för Tusse. Ska bli kul att testa ny tränare, och hoppas verkligen att det funkar bra :).
Micaela

1 Kommentarer
Elin:

sv: ja det verkar som fler tycker att de nonchalerar oss "vanliga döda" vilket är väldigt tråkigt, då det känns som att vi kanske kämpar extra mycket ibland. Som du säger, då har hela projektet verkligen gått åt pipsvängen!



Det står i Distriktsnytt! :)



SKRIVET DEN: 2011-03-14 KL: 20:46:43 URL: http://stallvran.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: