klackarna i taket
2011-03-13 / 11:52:59 / Allmänt

ja, så var det igår iaf. Nu är klackarna mer under marken än ovanför, men men.
Igår tömkörde jag Liptus på banan, i lång och låg form för att sträcka ut ryggen lite och bara springa av sig. Såg väldigt nöjd ut, lite stel i högersidan, men släppte någorlunda efter ett tag. När jag hade tömkört och kom upp till stallet igen hade min snälla och duktiga pojkvän plockat in alla hästarna ifrån hagarna och gett dem mat, fixat mat åt Liptus och kaninerna och bytt vattenhinkarna. Han är bra underbar ibland ;). Var bara att kasta in Liptus i boxen och fara hemåt. Blev en väldigt lyckad kväll med gamla vänner, roligt! Stupade i säng med Robin efter en kebabtallrik och promenad hem, vilket resulterade i röda lår pga tunna strumpbyxor, men men. Var smart nog att ha platta skor med mig iaf!

Nu ska jag försöka rycka upp mig, trycka undan illamåendet och stoppa i mig lite mat. Sen far jag till stallet med Johanna och packar in Liptus i transporten. Malin ska testa att hoppa honom idag, så vi ska åka till ridhuset. Skönt att stå på marken idag..
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: