segdag
2011-03-15 / 12:56:28 / Allmänt

Känner mig riktigt trött idag, vet inte vad det beror på.. Hoppas att det ger med sig, ska slänga mig i soffan och andas lite, och äta en tonfisksallad Robin gjorde åt mig innan han åkte till jobbet imorse. Det kanske ger lite energi. Ikväll blir det hoppträning för Tusse, om jag och Johanna hittar dit vill säga, hehe.
I vanliga fall är jag helt skitstressad när vi ska ut och åka, pga Liptus steppar runt i transporten så mycket och har trampat upp ett stort sår flera gånger om. Men testade att bredda väggen sist vi åkte, och han stod som ett ljus hela vägen, det har aldrig hänt! Så nu kan jag slappna av lite, så himla skönt! Tänk att en så enkel sak kan lösa ett stort problem. Ibland krånglar man till saker mer än vad man egentligen skulle ha behövt göra. Tror många, inklusive mig själv, skulle behöva lära sig att kolla lite närmare när det dyker upp problem, istället för att kolla flera mil bort.

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: