sjuk..
2011-03-01 / 13:15:04 / Allmänt

Liptus fick vila både igår och idag, jag måste försöka se till att bli frisk nu. Har varit halvsjuk hur länge som helst, och sen när jag känner mig minsta lilla frisk åker jag och rider. Sen smäller det till igen. Som det gjort nu, har nästan ingen röst kvar över huvud taget! Det är superäckligt.. Var till stallet imorse iallafall och gjorde iordning alltihop, så nu blir det vilodag hemma. Eventuellt dugga-skrivande, om jag får tag i min gruppkompis, som jag aldrig får..

Igår var jag, Malin och Robin i Borlänge för att försöka få tag i min och Malins lön, nu igen. Samma visa varenda månad, tur att vi slutat på det där skitstället. Återstår att se hur långt tid det tar denna gång att få sina pengar. Det är inte alls speciellt roligt och jag är så fruktansvärt trött på dem. Vi hann med en tripp till dollarstore och rusta iallafall, och sen följde Malin med till Biltema för expertråd till Robins idé, kan bli bra, bara han inte tagit sig vatten över huvudet. Det är alltså en sorts hylla han ska bygga, för att ha på skrivbordet med dataskärmen på, och ett "fack" under, med lucka och grejer. Sen ska han även tapetsera "hyllan" med samma tapet vi har på vårat vardagsrumsbord och i några tavlor. Det kommer nog bli riktigt snyggt om det fungerar enligt plan.
Efter Borlängerundan åkte vi och storhandlade käk, vilket är svintråkigt med nödvändigt. Sen blev det city gross för lite hästnödvändigheter, och ännu mera mat. De hade superbra priser på kött där, så åk dit om ni vill handla billigt och bra kött!
När vi var trötta och irriterade efter dumma turkar, och många affärer ringde mamma väldigt lägligt och frågade om vi ville komma dit och äta, självklart! Perfekt avslut på dagen.

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: