skruvar och galna katter
2011-03-01 / 23:09:52 / Allmänt

varför blir katterna som tokiga varje gång vi kommer hem från IKEA, eller någon storhandling? Dom springer och hoppar i kartonger, leker med skruvar och klättrar ner i påsar.. Superkul tycker dom, panik tycker jag. Vi hittade iaf en fin hylla på IKEA idag, som fick följa med hem. Som vi precis fått ihop, och Robin är överlycklig för att "subwoofern" nånting, fick plats i ett av hålen.. Jaja, är han glad är jag glad. Sen blev det två speglar, som ska upp ovanför sängen, och stekpanna, värmeljus och lite småprylar. Och nu har jag ÄNTLIGEN en plan över hur jag ska göra i sovrummet, vill bara sätta igång nu på en gång!
Hittade även ett träns på Hööks, ett "reservdelsträns" ;). Världens fynd, men lädret var supermjukt och smidigt. Ska byta ut lite delar på mitt gamla dressyrträns nämnligen, är inte nöjd med det. Men nu kommer det bli superfint! Med silverstrass på pannbandet, istället för mässingnitarna som jag tröttnat på! Jag ska pyssla lite nåndag, sen kommer det säkert upp någon bild på det :). Mamma och Victoria följde med oss till Valbo idag, vilket var väldigt trevligt.
Nu ska jag försöka få Robin att sluta pilla med alla sladdar och lister och sätta på en film och mysa efter en lång dag! Dagen imorgon kommer förmodligen bli ännu längre..
Micaela

1 Kommentarer
Ida:

Sv: Tack så mycket! Det är helt galet vad han har förändrats, han har blivit så himla fin under den korta tid jag haft honom :')



SKRIVET DEN: 2011-03-02 KL: 09:52:39 URL: http://idahjelm.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: