smörja och tvätta
2011-03-22 / 11:20:19 / Allmänt

sitter och åmar mig i min ensamhet, jag MÅSTE verkligen smörja träns, sadlar, benskydd och gud vet allt. Och TVÄTTA! Lägenheten svämmar över av tvätt känns det som, och stallet med för den delen. Måste tvätta säkert 10 skitiga schabrak, och lindor fulla med hästskit (mysigt) och paddar. Suck, idag kändes det bara skitjobbigt. Hade tänkt ta tag i allt i helgen, men då finns det ingen tid. Direkt efter tävlingen på lördag skyndar jag och Robin till Sälen, där vi blir kvar till söndag kväll. Mysigt, men olägligt :P.
Ska försöka ta mig i kragen och äta lite mat, sen åka till stallet. Ikväll styr jag och Johanna mot Folkärna.
Kamerasladden är fortfarande borta :(.
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: