snö
2011-03-09 / 18:56:32 / Dagens ridpass

Var ute med Johanna och Rosen idag, galopperade upp för berget på sjukt pigg häst. Han kändes hård och tung i början, men efter att han fick springa av sig lite så kändes han bättre och blev riktigt fin tillslut efter lite övergångar (mycket) och tempoväxlingar i galoppen, där han fick variera mellan att nästan galoppera på stället till att länga ut riktigt ordentligt. Var superfin i galoppen, och väldigt lättpåverkad, mycket sidvärts, tillslut var han riktigt mjuk. Trodde han skulle bli trött jag, men både han och Rosen hade nog gärna sprungit nerför hela berget också om dom fick :P. Jesus!
Lagomt till att vi var klara i stallet och åkte hem började det snöa, suck! Jag som satt bara för någon dag sedan och sa att jag hoppades att det inte skulle komma någon mer snö nu. VARFÖR kommer det snö när det är plusgrader? Det borde ju vara regn!

Skulle ha pluggat ikväll, men jag lyckades somna i soffan istället. Suck. Får ta tag i det ordentligt imorgon, Johanna kommer hit efter att hon varit i skolan, får hoppas jag blir lite motiverad!
Motiverad har jag iaf blivit till att komma igång med hoppträningen, åker förhoppningsvis iväg på turné på tisdag! Tro det eller ej, men jag vill tävla NU NU NU !
Tråkigt att bilderna blir så suddiga när man laddar upp dem. Bild från Leksand 2010.
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: