Sol och tentaskrivning
2011-03-11 / 11:55:43 / Allmänt

Nu har jag suttit med tentan i några timmar, och jag känner mig klar?! Jag trodde minst sagt att det skulle ta HELA förmiddagen, och att jag även skulle få sitta hela kvällen och natten när jag kommer hem från stallet. Men som det ser ut nu har jag lagt den åt sidan ett tag, och ska kika lite på tv och sen åka till stallet med Johanna. Och sen i kväll när jag kommer hem ska jag kolla igenom, och eventuellt lägga till någonting. Sen får det vara klart! Lär väl bli någon komplettering antar jag, men det tar jag på mig. Jag orkar inte lägga ner hela själen i något skolarbete just nu. Trots att det är ganska intressant, Mobbningens psykologi heter kursen, och man får väldigt många "aha-upplevelser" och börjar tänka på helt nya sätt angående mobbning. Jag rekommenderar faktiskt den kursen! Finns på högskolan kristianstad.
Nej, nu ska jag försöka göra någon lunch innan det bär iväg mot stallet! Idag blir det ut i skogen i solen med Rosen och Johanna :).
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: