Sol
2011-03-06 / 12:05:44 / Dagens ridpass

Känns ju nästan som att våren har kommit på riktigt nu! Solen skiner och det är plusgrader, skönt.
I fredags kom Malin hit och sov över, vi åkte till stallet på fredageftermiddagen, och Malin red Liptus på "ridbanan". Gick jättebra,och han verkade tycka om henne faktiskt, för han höll sig i skinnet ;). De hoppade litet hinder också, och han skötte sig super. Kul! :) Funderar på om jag ska tvinga Malin att tävla honom i sommar ;), hehe..
På kvällen kikade vi på ice age 1 & 2 och Robin gjorde potatisgratäng, kotlett och nån schnitzel åt oss, gott gott.
I lördags var vi ut på en sväng i skogen, Malin red Liptus och jag red Grace. Det blåste storm, men det var inte speciellt kallt ändå i solen. Fast när solen gick i moln och vi satt och väntade på Robin som skulle hämta oss höll vi verkligen på att frysa ihjäl, usch.
Micaela

1 Kommentarer
Malin:

Du behöver inte tvinga mig, jag gör de frivilligt :D



SKRIVET DEN: 2011-03-07 KL: 12:28:00 URL: http://tjugoandradecember.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: