storm
2011-03-24 / 12:04:43 / Allmänt

Herregud vad det blåser! Höll på att, bokstavligen talat, blåsa bort när jag tog ut hästarna imorse. Fick hugga tag i Rosens man! Undrar om Athos står kvar på marken när jag och Johanna kommer ut om ett tag, eller om han blåst upp i ett träd eller nåt? haha. Idag får Liptus vila, passa på att få in en vilodag innan tävlingen så han får lite ny energi. Som om det skulle behövas, haha. Måste ju säga att jag tajmade in rätt bra att vila idag, med tanke på att man säkert får ett träd i huvudet om man rider ut.
Blir en smörj- och pysseldag med Johanna istället! Mysigt :).

Katterna verkar då inte bry sig om blåsten i allafall, dom sitter ute på balkongen och ser väldigt faschinerade ut över att träden svajar så det knakar!
Diva och Prillan i en av deras elementsängar :).

Micaela

1 Kommentarer
Johanna:

Där skulle jag också vilja ligga :)



SKRIVET DEN: 2011-03-24 KL: 19:12:23 URL: http://tankaravjohanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: