trist update
2011-03-09 / 09:43:14 / Allmänt

Igår fick Liptus nya skor, var ut på en joggingrunda i skogen först. Fick sträcka ut ryggen ordentligt och frustade av sig massor. Trodde han skulle vara någorlunda trött, men när veterinären kom stod han fortfarande och steppade i gången. Skoningen gick bra, och Liptus var helt väck efteråt så han fick stå och vakna i boxen och sen äta lunchen inne när han var pigg igen.
Efter att ha varit i stallet från morronpasset till klockan tre var jag rätt seg i skallen när jag kom hem, men var ändå tvungen att skriva på duggan tillsammans med en tjej, gick väl någorlunda. Vi är klara med två frågor nu, ska ta tag i det igen i kväll och hoppas på att vi blir klara, så jag kan börja skriva på tentan imorgon som ska in på fredag. Suck.

Idag blir det äntligen stalldag med Johanna igen, det var jättelängesen! Vi ska äta godis och förmodligen vara lika sega som vanligt.. hehe.
Johanna & Rosen i somras :).

Micaela

1 Kommentarer
Johanna:

Är det så jag ser ut utan mage :) Inte bra och inte ha stalldagar med dig, jag blir deprimerad då...love



SKRIVET DEN: 2011-03-10 KL: 08:53:25 URL: http://tankaravjohanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: