tvätt- och diskdag
2011-03-07 / 16:47:54 / Allmänt

var det idag, tråkigt men välbehövligt. Robin stannade hemma idag med, vilket betydde att jag fick lyxlunch med hemmagjord potatisgratäng och vitlöksmarinerad fläskfilé :D. Jättegott var det. Har hunnit vara i stallet idag med, Liptus fick vila idag. Dels pga tvätten, dels pga att jag tyckte han förtjänade en vilodag. Imorgon kommer hovslagaren, och förhoppningsvis veterinären. Annars får framhovarna bli skodda så får vi ta bakhovarna när veterinären har tid. Suck och stön, men sånt är livet.
Till min stora förvåning (och glädje) behövde jag inte tvinga Malin att tävla Liptus. Så går allt enligt plan (vilket jag ska se till att det gör) så får Liptus säsongsdebutera på tävlingsbanan om bara två veckor :).
Nu ska jag åka upp till City Gross med Robin och handla betfor, blir säkert nåt annat pyssel också. Usch, farligt.
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: