undanflykter
2011-03-31 / 11:38:11 / Allmänt

Idag skulle jag plugga så fort jag vaknade hade jag besämt. Varje gång jag bestämmer sånt, så hittar jag på en himla massa undanflykter. Först och främst så äter jag aldrig frukost, för jag har fått för mig att jag inte kan börja plugga utan att ha ätit något. Så jag blir aldrig hungrig de dagar jag vet att jag måste plugga. När jag väl tvingat i mig mat, kommer jag på att jag verkligen måste diska, när disken är avklarad så kommer jag på att det ser förjäkligt ut i vardagsrummet och börjar städa där. Nu när det är fint i vardagsrummet, disken är borta och jag har ätit så börjar jag fundera på om jag ska skura golvet, eller kanske putsa fönstren? Jag är hopplös. Det känns som om det sitter någon i mitt huvud som säger åt mig att jag måste göra alla dessa andra grejer, och att det är mycket viktigare, för egentligen så VILL jag ju plugga så jag får det överstökat. Det positiva med detta är ju iallafall att det blir fint hemma, haha!
Åhnej, nu gjorde jag det igen. Jag sitter här och skriver, fast jag slog på datorn enbart för att kolla upp vilka sidor jag skulle läsa! Jävla skit..
Micaela

1 Kommentarer
Fanny:

På sommaren är han i Aspeboda, det var bara nu när det inte går att rida på ridbanan han hade träning i Källviken :)



SKRIVET DEN: 2011-03-31 KL: 15:19:40 URL: http://fannyshastblogg.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: