Full fart
2011-05-26 / 12:27:50 / Allmänt

Har precis kommit hem från en körlektion och en runda på stan. Var på jakt efter en bikini och morsdagspresent. Hittade bara det sistnämnda. Att det ska vara så himla svårt att hitta en bikini man trivs med. Har några som jag haft länge som jag verkligen älskar, men de börjar bli lite solblekta så vill ha några nya till sommaren. Ska slänga i mig lite mat, plugga lite, och sen ska jag gå in till stan en gång till för ytterligare en körlektion. Blev dubbelt idag eftersom jag fick lov att avboka den jag hade imorgon för då åker vi mot Storvik och tävlar. Tur att det fanns en avbokning idag som jag kunde ta, det går så himla segt med körkortet nu, finns knappt några tider alls!
Efter körlektionen blir det stallet med Johanna, det var alldeles för länge sen nu!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: