Helgen
2011-05-03 / 16:20:17 / Allmänt

Robin har vart hemma hela helgen, så har inte velat sitta vid datorn alls. Är så sällan han är hemma nu för tiden känns det som. Har haft en bra helg iaf, dock lite kallt! Liptus har vart ute på skritturer både i lördags och söndags, utan direkta krav. Jag har vart seg i huvudet, och det har varit lite mycket att göra. Han verkar rätt nöjd ändå =).
Hade en trevlig Valborg, men vad skönt det hade varit med lite sol och värme nu igen!
Nu ska jag skriva klart lite foderuppgift, sen ska jag försöka röja lite här hemma om jag orkar. Ska ringa vårdcentralen också, tror jag har fått järnbrist eller något.. Är dödstrött dygnet runt, även fast jag sover. Jättejobbigt!
Såhär vill jag ligga hela dagarna just nu
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: