plugg
2011-05-05 / 12:16:10 / Allmänt

Jag pluggar och pluggar, och blir tröttare och tröttare. Usch, detta är inte roligt. Vill vara pigg så jag orkar med allt jag vill/måste göra. Hade körlektion igen imorse, flyter på bra. Nu ska jag sätta mig och plugga lite körkortsteori hade jag tänkt, har pluggat hästfoder hela förmiddagen och är rätt slut i huvudet. Men det är bara att ta nya tag, skulle behöva lite energidryck, tyvärr har Robin tagit med sig alla till Motala. Kändes inte så lockande att gå till affären faktiskt..
Blir en kvällstur till stallet idag, skönt. Ska åka ut med Johanna och ta en promenad med hästarna, var länge sedan vi var tillsammans i stallet nu sen hon fick lilltjejen. Men sånt är livet, hon är ju alldeles nykläckt! :).
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: