Rättviks marknad
2011-05-06 / 10:55:44 / Allmänt

Nu är det marknad i Rättvik igen. Vet inte om det är speciellt roande längre (var ju höjdpunkt när man var yngre), men eftersom det har blivit tradition sen jag föddes så känns det som man ändå vill åka dit och kika (egentligen är det godiset jag vill åt ;)). Jag och Robin åker dit en sväng imorgon efter att vi släppt ut hästarna och jag har även tänkt hinna tömköra Liptus innan. Igår fick Liptus vila helt, var så himla tråkigt väder =noll motivation. Idag blir det nog en promenad, funderar på att tömköra i skogen, med nån inspänning. Vi får se. Vill inte att han ska gå på halvfart bara för att jag gör det, men det är svårt ibland att få det att funka när man inte är helt frisk. Men kan vara bra med halvlugna veckor ibland också.

Förhoppningsvis blir det bättre flyt nästa vecka då jag har tänkt åka och träna i Folkärna på tisdagen, om allt går enligt plan. Sen förhoppningsvis hålla motivationen uppe och försöka dressyra lite på vår bana. Vill få in en tömkörningsdag också, och sen mycket galoppjobb i skogen. På söndagen blir det tävling.

Nu ska jag steka raggmunk (herregud), sen blir det stallet med Johanna och co :).
Åhh vad jag längtar tills imorgon när jag ser den här bilden. Mums!

Micaela

2 Kommentarer
Elin:

Tyvärr har hon alldeles för starkt psyke för ridning och träning. :(



SKRIVET DEN: 2011-05-06 KL: 15:56:54 URL: http://stallvran.blogg.se/
Mikaela:

Åh vad mumsigt! =)



Sv: Ja, jag får nog allt ta och kolla om han säljer sådanna skal till min mobil också ;) Tack för tipset!



SKRIVET DEN: 2011-05-06 KL: 18:20:15 URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: