torsdag
2011-05-19 / 20:10:38 / Dagens ridpass

Eftersom jag låg på akuten igår så fick Liptus ofrivillig vila, men sånt är livet. Idag efter att jag vart uppe på Lugnet och kollat på Dalahoppet ett tag med Johanna, så tömkörde jag Liptus på ridbanan eftersom jag inte vill/får rida idag med nacken. Han var väldigt mjuk och jobbade på bra, stelare i högervarvet idag men fick igenom honom. Mycket tempoväxlingar, och rakställning pysslade vi med. Jobbade på superbra i vänstergaloppen, så kul att han verkligen kan jobba nu när jag tömkör. Förut var det bara lattjo lajban! Han verkade väldigt nöjd efteråt och det var kul att se att han var så mjuk även fast det blev vila dagen efter hoppningen. Imorgon ska vi ut och galoppera i skogen!

Nu ska jag pallra mig hem till mamma och syrrorna i regnet, minstingen fyller tonåring och det ska firas! Grattis Victoria!

Såhär stilig var jag uppe på akuten igår, haha!
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: