Turné
2011-05-31 / 15:34:15 / Prylbögen

Har varit ut på turné med Johanna och Tilde idag. Var först ut till stallet för Rosen skulle få nya dojjor, sen åkte vi mot city gross och Borlänge på jakt efter flughuvor och andra sommarnödvändigheter. Jag hittade en flughuva på Aubiose som jag tror kommer funka. Ville ha en "fluffig" så den inte sitter så tajt över ögonen, med öron på men ändå inte för tunnt tyg så den går sönder så fort han kliar sig. Sen ville jag inte att den skulle vara svart heller. Hittade faktiskt en som uppfyllde ALLA mina krav! En ljusblå från Bucas. Köpte också equi-lotion, som är helt suveränt mot sönderkliade svansrötter (heter det så? haha) och mankammar. Liptus kliar sig väldigt mycket i svansen, men detta är ett mirakelmedel. Han slutar klia på en gång och svansen är fin igen på bara ett dygn. Även om den såg ut som svinto innan. Ska testa det på Athos med, som har lite exem. Rekommenderar den verkligen!

Har precis gjort en powerpoint presentation för en hästfoderjämförelse, så nu ska jag ta tag i att städa lite. Sen till stallet igen för att fixa lite och träffa Michelle som flyttar sin häst till oss idag! :)
riderscorner.se
ridsportbutiken.com

1 Kommentarer
Ida:

sv: Jag vet inte riktigt vart han köpte dem, hos en kompis vet jag. Kan fråga honom :) Nej, hon har inte hört av sig :/



SKRIVET DEN: 2011-05-31 KL: 20:10:27 URL: http://idahjelm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: