Vilodag
2011-05-11 / 10:58:07 / Allmänt

Igår fick Liptus vila, var sjukligt varmt. Försökte sitta utanför stallet i solen och äta, men det gick knappt att andas. Badade med Rosen och Glimt iaf, Rosen bara gick rakt i som vanligt. Men Glimt behövde lite övertalning, haha! Liptus fick följa med ner till sjön på lite promenad, men efter att ha hållt mig fast på en liten ponny och använt alla krafter i benen jag hade så orkade jag inte ta itu med ännu en häst som inte vill bada, så han fick stå på stranden och äta gräs :P.
Håller på att pillar ihop en liten film på Liptus, med lite klipp både från nu och då. Lägger upp den här lite senare.
Vi spolade av Athos igår, han var helt kokhet under alla man.
Micaela

2 Kommentarer
Matilda:

Åh så söt!



SKRIVET DEN: 2011-05-11 KL: 14:22:02 URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Fanny:

Ja när du säger det så.. det kan nog stämma. På min lilla gråa :)



SKRIVET DEN: 2011-05-11 KL: 18:01:30 URL: http://fannyshastblogg.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: