Duktiga pållar!
2011-10-22 / 16:09:53 / Dagens ridpass

Var ut på en tur med Martina och Cary idag. Vi tog oss bort mot "civilisationen" istället för att hålla oss i skogen idag, av den enkla anledningen att vi glömde reflexer och var rädda för att bil misstagna för älgar, haha. Förväntade mig nog en hel del fjanterier, eftersom vi sitter på två mesproppar båda två. Men de skötte sig super, och var knappt några "tvärnitar, backa så fort det går och gå rakt ner i diket" alls! Liptus var tusen gånger lugnare idag än igår också, vilket var väldigt skönt.
´
Nu har jag proppat i mig mackor så svimningsattackerna försvunnit, diskat undan sen gårdagen då jag hade besök av syrrorna och mamma. Och nu ska jag parkera i soffan och inte röra mig mer än till köket för att stoppa in en pizza i ugnen om några timmar, och eventuellt hämta godis. Man FÅR vara slö och tjock på lördagkvällar ibland, speciellt om man ska upp 04.30 och åka på tävling. Ska följa med Martina & Cary till Åsebo imorgon och hjälpa till :). Ska bli riktigt skönt att åka på tävling och stå på marken för en gångs skull! Så imorgon kan ni förvänta er bilder (och på måndag filmer, då Robin kommer hem med lite snabbare internet).
´
Cary checkar läget i Åsebo förra helgen!

2 Kommentarer
Linnéa Boberg:

Sv; Hahha jaa men de är ju så snyggt med rosa och har man inget sto så får mina tre pojkar stå ut helt enkelt ;)



Vi vet inte än vad de är, Roger, hovslagaren skulle kommit för ett par dagar sen men ska ringa honom på måndag för att se. Det hela är så himla konstigt, jag tävlade i söndags och han va såå fin, dagen därpå haltade han, men det som är skillnad sen måndags är att han inte visar något på mjukt underlag som gräs, ridbanan eller grusvägen, men jag tog honom till asfalten så visar han lite, inge varm, svullen eller öm. ingen puls eller varm i hoven heller så jag börjar bli lite mer orolig och rädd att det är något värre :/



SKRIVET DEN: 2011-10-22 KL: 17:33:41 URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Linnéa Boberg:

Sv; Det låter precis som Action har, jag "hoppas" verkligen att de är en hovböld!



SKRIVET DEN: 2011-10-22 KL: 18:04:17 URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: