hoppträning och tandraspning
2011-10-05 / 18:11:02 / Dagens ridpass

Igår var vi iväg och hoppade med Martina och Ida. Liptus skötte sig super, var lite stel i början men blev jättemjuk och fin tillslut. Väldigt mycket lydnadsövningar, med studs och trekombination. En bana med travhoppning, öppnor och mycket tänkande. Superbra, Liptus lyssnade fint och jag fick reaktion på det jag gjorde hela tiden. Han var verkligen med på noterna, så roligt! Han hoppade superfint i trekombinationen också, som är min största skräck. Haha! Har ramlat av för många gånger i sådana, så mitt psyke är inte riktigt med mig än. Men det går bättre, och igår kändes det som det släppte. Var iaf en supernyttig träning, och roliga övningar!
´
Idag skrittade vi ut med Martina och Cary. Trötta hästar? Skulle inte tro det, haha. Sen kom veterinären ut och fixade tänderna på Liptus, skönt att få det gjort. Han hade lite hakar längst bak, men var inte sårig så det var skönt. Vi fick se en liten ödla på ultraljudsapparaten idag också, Martinas Grace är dräktig. Så kul! :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: