jag lever!
2011-10-01 / 13:23:13 / Allmänt

Överlevde tentan igår, kändes helt ok. Hoppas jag fattat frågorna rätt bara, har ingen lust att göra omtenta. Var helt slut efteråt, och är det fortfarande. Åkte nästan direkt hem till Madde och hade tacoskväll med tjejerna i stallet, trevligt! :). Sen hem och sova, för att gå upp 05 och åka och jobba. Nu har jag precis kommit hem, och det värker i ryggen, huvudet, ögonen, knäna.. Överallt! Men jag ska inte klaga, det är roligt att ha något att göra. Och skönt att ha ett jobb vid sidan av skolan! Nu ska jag skölja ur hårfärgen ur håret, sen åka och hämta Robin för att fara iväg på dop. Ikväll blir det slappkväll i soffan känner jag, måste ladda batterierna. Verkar som att det blir jobb imorgon bitti igen..!
´
Therese rider Liptus idag, det var nog tur det. Jag hade aldrig orkat det idag, skönt att han kommer ut ordentligt fast jag är ett vrak.
´
Liptus 2008

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: