Sås i huvudet
2011-10-24 / 21:37:32 / Dagens ridpass

Var en riktigt lång dag igår, Martina hämtade upp mig vid 5.30. Åkte till stallet och hann med att mocka innan färd mot Avesta, vilket var riktigt skönt när vi kom tillbaka. Tömkörde Liptus på banan, och han var jättemjuk och fin. Kul! Vart en kortis, men jobbade igenom alla gångarter och han verkade rätt nöjd ändå efteråt. Var riktigt pigg!
´
Har nyss kommit hem från lite hoppning i ridhuset med andra Martina :). Jag gjorde  tabben att knappt äta något idag, och dricka en energidryck precis innan jag började rida. Vilket resulterade i såsigt huvud, skakiga ben och hjärtklappning. Jag var inte alls på hugget, men Liptus skötte sig bra. Han kändes mjuk, och PIGG. Men blev lite stark efter ett tag och bet då fast högersidan. Men jag är nöjd, var rätt tjurig på honom ett tag när han var livrädd för ett hinder. Men jag kunde ju ha underlättat det hela genom att hoppa MED honom och inte bara åka, hehe.. Hoppade iaf villigt i kombinationer och det känns som en lättnad. Alltid skönt att avsluta bra. Ska försöka tagga till inför söndagen, men just nu känns det bara kallt och jobbigt..!
´
Sötkatten!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: