Torsdag
2011-10-06 / 09:29:00 / Prylbögen

Jösses vad veckorna går fort nu, helt otroligt. Snart är det jul också. Och snart är det Globen Horse show! :D Längtar redan, ska bli sjukt roligt. Synd att det är så himla litet i annexet så man nästan får cellskräck, men finns alltid mycket fina grejer så ska se till att fynda ordentligt ;).
´
Idag har jag lovat en tjej i nya klassen att hon ska få komma ut till stallet och rida lite, så vi åker ut runt lunch så får hon rida Lippetipp på banan idag tror jag minsann :). Imorgon tänkte jag att vi skulle försöka ta oss ut på en halvlång tur i skogen, och på lördag är det tävling. Känns bra inför tävlingen, dock är det hur många starter som helst emellan mina två. Så kommer bli lång väntan, tråkigt.
´
Fyndade förresten en ny ridjacka igår, en Sarah (heter likadant som mig :P) från Jacson. Kan vara bra att ha en lite längre ridjacka nu när det börjar bli ruggigt ute, så det var ju väldigt lägligt jag fick tag i denna! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: