Blää
2011-09-16 / 19:55:36 / Dagens ridpass

Idag har det varit en förjävlig dag. Orkar inte ta upp det, men det är därför jag inte uppdaterat och därför jag är så tråkig.
´
Var iaf nyss till stallet och red igenom Liptus lite på banan inför pay and jumpen imorgon. Kändes både bra och dåligt. Han var väldigt stressad och springig, men ändå "seg" på nåt vis. Hoppade superfint! (studsade över ett lågt hinder med vattenmatta under fyra gånger bara), han tog verkligen i och hoppade med hela kroppen. Fin i formen och mjuk, men som sagt, stressad! Försökte lägga ner honom i formen och lugna ner traven lite, gick bättre mot slutet men han kändes inte riktigt som vanligt. Får se hur det känns imorgon. Ska till Falu rk och hoppa 100 cm, känns skönt att göra det innan nästa helg. Var länge sedan jag hoppade tycker jag..
Snart blir Liptus grå och lurvig igen, haha!

1 Kommentarer
Ida:

sv: Åh, du ska bara veta hur glad jag är som har en sån himla fin vän som dig. Tack för att du finns, love u to! <3



SKRIVET DEN: 2011-09-16 KL: 22:31:44 URL: http://idahjelm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: