energi så det räcker och blir över!
2011-09-02 / 16:43:43 / Allmänt

Tror jag börjar vänja mig vid tempot i pluggandet nu. Föreläsningarna känns inte alls så långa, och inte alls så tråkiga som i början av veckan. Men viktigast av allt, jag håller inte på att somna under dom! Blir bra mycket roligare om man orkar hänga med i vad det pratas om. Har varit superengagerad idag känner jag, och kommit en bit i boken som ska vara utläst tills.. idag! Haha, ska städa undan lite i köket nu tänkte jag, sen sätta mig och läsa några sidor till. Sen åka till stallet med Johanna, Liptus ska få gå ut i skogen en sväng. Sen ska jag smörja träns och sadel, och packa grejerna inför tävlingen imorgon. (Ska INTE glömma tränset den här gången, hehe..). Ikväll blir det förmodligen lite mer läsande, och sedan sova tidigt. Tror det beror på att jag är bättre på att sova nu för tiden som jag är så pigg. Förut somnade jag alltid runt 1-2, och var ett vrak på dagarna. Har lagt mig vid elva hela veckan, och studsar omkring och känner inte att jag bara behöver dö i soffan när jag kommer hem!
´
Tänkte visa er ett fynd jag gjorde här om dagen på Aubiose lite senare. Nu ska jag ta tag i disken!
Sån här energi har jag idag!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: