fullt upp!
2011-09-26 / 11:44:09 / Allmänt

Nu är det full fart igen, dagarna räcker inte till och jag är stressad som vanligt. Slutet av veckan och helgen har bestått utav plugg, seminarium, tävling och jobb. Och så har jag försökt sova lite där emellan. Jag var sjukligt trött igår kväll. Det är lika fullt upp idag igen, kom precis hem från en stresstur till stallet. Nu ska jag kasta i mig mat, åka på föreläsning och två timmar efter att föreläsningen slutar så är det mental träning för ryttare, i Borlänge med Johan Fyrberg. Jag och Ida åker dit. Det ska bli riktigt intressant, så det ser jag fram emot! Sen är det bara att försöka somna så fort det bara går för att gå upp 04.30 imorgon och jobba igen! Som grädden på moset har jag en tenta på fredag också som jag inte börjat plugga till än. Så hoppas ni har överseende med att jag är lite tråkig. Håller på att ladda upp filmerna från helgen, så fixar ett inlägg ikväll eller imorgon med lite utvärdering och filmer från båda klasserna.
´
Läs mer om Johan Fyrberg här!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: