Helg!
2011-09-23 / 12:14:00 / Allmänt

Jag överlevde båda seminariena, och det kändes bra. Men som vanligt när jag gjort någonting så kan jag inte bara ta det lugnt ett tag, utan börjar genast stressa över nästa sak som måste göras. Som en gammal tenta som ska skickas in innan söndag, jag tänker bannemig inte göra den idag! Det får bli söndagens projekt, nu tar jag helg. I en dag.. Dock blir det ingen sovmorgon förrän på måndag. Är inte van att gå upp före sju känner jag, usch.
´
Ska åka till stallet nu och fixa iordning lite inför tävlingen imorgon, och även åka och hämta en kavaj jag beställt. Ännu en Jacson technical, den andra passade inte så bra. Hoppas på att kunna inviga den imorgon. Ska jag vara ärlig är jag inte speciellt peppad inför tävlingen imorgon, men det är väl bara att bita ihop. Blir ju alltid bättre bara man tagit sig upp ur sängen.

1 Kommentarer
Ida:

Hej! Jag googlade på denna kavaj och kom till din blogg. Då jag inte tävlar speciellt mycket tycker jag att den är i en bra prisklass. Hur ntycker du att den är i storleken? Och hur sittar den? Tycker du att den är snygg på? Riktigt tacksam för svar :D



SKRIVET DEN: 2011-10-30 KL: 22:00:58



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: