hemma igen!
2011-09-14 / 13:58:46 / Allmänt

Hello, nu har jag tagit mig hem från Turkiet. Har haft en superbra vecka, med massor av bad och värme. Nästan lite för mycket värme ibland, var riktigt skönt att komma tillbaka till Sverige och frysa lite. Jag är inte den bästa på att vara borta, trivs för bra hemma. Var rätt nöjd efter sju dagar, och resan hem kändes sjukt lång. Att vi fick försöka sova på en soffa på Arlanda inatt gjorde inte saken bättre heller. Har fortfarande inte gått och lagt mig, och nu är klockan 14. Har sovit några enstaka timmar i soffan och på tåget, men orkar inte bädda ner mig nu heller. Ska försöka hålla mig vaken.
´
Johanna och Therese har ridit Liptus i veckan, så han har iaf fått hålla igång. Har inte riktigt koll på ännu vad de gjort, men vet att han har fått åka till ridhuset och hoppat och skött sig bra. Skönt att han hållt sig i skinnet! I eftermiddag blir det en tur i skogen med Martina, om jag inte dör av utmattning innan dess. Ska stoppa i mig lite koffeintabletter och sen göra ett race och sen slänga mig i soffan igen ikväll. Blev ett väldigt surrigt inlägg det här, men jag ville bara berätta att jag lever och lite senaste nytt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: