Ja.. vad ska man säga!
2011-09-21 / 21:47:18 / Dagens ridpass

Vi var ut på en tur med Martina och Cary nu på kvällen. Cary som inte är van att vara ute i skogen i mörkret var väl lite halvspänd, fick mig ett gott skratt iaf när han fick spel, haha! Vi skrittade mestadels, då det vart lite väl mycket sprattel när vi skulle försöka trava. Och vi ville ju helst sitta kvar båda två.. :P. När vi väl tagit oss igenom den lääääääskiga skogen, så möter vi såklart en gubbe som är ute och kör sin häst i full kareta i kolmörkret. Båda hästarna stelnar till, och Cary slänger sig baklänges och galopperar iväg. Trodde Liptus skulle följa efter, men han stannade kvar konstigt nog? Han har inte fattat det där med att hästar är flockdjur, och tur var väl det. Annars vet jag inte vart vi hade hamnat! Stackars Cary fick nog en halv hjärtattack. Men det var trevligt att få skratta så jag fick ont i magen efter en heldag med (försök till..) plugg. Imorgon är första seminariumet, och just nu orkar jag inte ens tänka på det. Det får gå som det går, jag orkar ändå inte göra något mer nu.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: