kan inte plugga
2011-09-28 / 19:12:29 / Prylbögen

Jag som skulle vara så duktig och plugga hela dagen idag, har inte gjort ett skit. Inte ens tittat på en bok. Känner att jag satsar på omtentan istället, ska göra ett ryck imorgon och försöka banka in så mycket det går. Sen får jag åka och kolla på fredag hur tentan ser ut, och sen kör jag ett ordentligt ryck till omtentan sen. Just nu har jag ingen motivation, och är bara så himla trött och oengagerad så det känns inte ens värt att försöka.
´
Dagen spenderades i stället med Robin i Borlänge. Vi har tutat runt och gjort lite ärenden, bland annat köpt en ny toasist. Så nu slipper man nypa sig i rumpan och få locket i ryggen, skönt! Vi har även handlat massa NÖDVÄNDIGA saker, som gem och krokar. Som i själva verket inte alls var speciellt nödvändiga när vi kom hem. Sprang in på Aubiose en sväng när vi ändå var där. Köpte benreflexer, en grimma med fluff på nosen och nacken. Och min snälla, underbara sambo köpte ett "Lurex"-schabrak från Hv-polo till mig (till Liptus :P). Han tyckte det var ett "wow-schabrak", så det skulle Liptus ha. Haha! Det blev det mörkbruna, dösnyggt! Tror det kommer bli hur bra som helst till hans bruna sadel :). Var svårt att få den riktiga färgen på bild, men det går ju att googla om någon är nyfiken.
´
´
På eftermiddagen var vi ut och galopperade igen, Martina och Cary var med. Hästarna skötte sig bra, trodde att det skulle bli lite race. Men de höll sig i skinnet! Liptus kändes lite trött efter gårdagen, men pinnade på bra ändå. Imorgon tror jag vi ska pallra oss ner på banan en sväng, blir eventuellt tömkörning.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: